Cijene dionica internetskih servisa za rezervaciju putovanja Pricelinea i TripAdvisora u utorak su oštro pale, što pokazuje kako se model poslovanja koji je nedavno protresao tu industriju našao pod rastućim pritiskom drugih konkurenata.
Cijena dionice TripAdvisora u utorak je potonula 23, a Pricelinea više od 13 posto, nakon što su te tvrtke objavile slabije kvartalne poslovne rezultate nego što su analitičari očekivali. Iako se okolnosti u ovim kompanijama razlikuju, sve su suočene s povećanom konkurencijom internetskih servisa poput Airbnba i ostalih koji nude alternativu tradicionalnom hotelskom smještaju, a i hotelski su lanci zaoštrili borbu u području internetskog poslovanja.
"Mi smo sada velika kompanija. A kada se jednom nađete u velikim brojkama, prirodno je da stope rasta usporavaju", kazao je izvršni direktor Pricelinea Glenn Fogel. Financijski direktor Trip-Advisora Ernst J. Teunissen upozorio je, pak, ulagače prilikom poziva vezanog za kvartalne rezultate kako je u trećem tromjesečju na godišnjoj razini prihod po kupcu pao 11 posto. Kompanije kao što su Hilton Worldwide Holdings postale su agresivnije u privlačenju klijenata s drugih servisa, nudeći pogodnosti, uključujući besplatan internet te niže cijene, kako bi postali što atraktivniji klijentu da rezervira sobu direktno putem njihove internetske stranice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu