Afera Dieselgate i najave pojedinih gradova o zabrani pristupa dizelašima urbanim sredinama gotovo potpuno su paralizirale prodaju donedavno najpopularnijih vozila u najvećem europskom gospodarstvu, prenosi tportal.
Čak 4,5 milijardi eura u neprodanim dizelskim automobilima trenutno stvara glavobolju njemačkim trgovcima. Nepopularnih dizelaša ne mogu se riješiti čak ni uz diskontnu cijenu, piše Bloomberg.
Njemačka udruga automobilskih distributera ZDK objavila je podatak prema kojem na skladištima trenutno leži čak 300.000 automobila opremljenih motorima koji zadovoljavaju norme Euro 5.
Deutsche Automobil Treuhand je pak objavio rezultate ankete prema kojoj je 29 posto vlasnika dizelaša priznalo kako bi voljeli što ranije prodati svoj automobil zbog straha od deflacije i potencijalne zabrane korištenja.
Premda su njemački proizvođači automobila krenuli u provođenje servisnih akcija kojima su unaprijedili softver vlastitih automobila, njemačka ministrica okoliša Barbara Hendricks minulog tjedna je rekla kako spomenuta rješenja nisu dovoljna za zadovoljavanje zakonom propisanih ograničenja o emisijama dušikovog oksida u mnogim gradovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.u toj Njemačkoj nijedan muškarac s mudima.. Država je odobrila prodaju tih automobila a sad RETROAKTIVNO sere.. dakle, nešto kenjkaju kako će zabranit vožnju tih dizela.. privatna tužba i plati novi auto. pa da se vidi tko će dulje, kaj ne?
jedna termo centrala zagadjuje kao 150.000 automobila.
a dan danas se grade po svuda!
Uključite se u raspravu