Zbog slabosti potražnje, L’Oreal i Hugo Boss smanjili procjene rasta

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. studeni 2014. u 10:40
Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Prodaja francuskog L’Oreala usporila je u trećem tromjesečju ove godine na najnižu razinu od 2009. godine.

L'Oreal, Elizabeth Arden, Revlon i Hugo Boss samo su neki od najpoznatijih modnih proizvođača koji su posljednjih dana ili izvijestili o slabijim poslovnim rezultatima nego što se očekivalo, ili smanjili procjene rasta, što je uglavnom posljedica slabljenja potražnje u Europi.

Prodaja francuskog L'Oreala usporila je u trećem tromjesečju ove godine na najnižu razinu od 2009. godine, a taj najveći svjetski proizvođač kozmetike pripisao je to slaboj prodaji proizvoda za masovno tržište, posebice u zapadnoj Europi. Grupa je zabilježila u trećem tromjesečju usporavanje rasta prodaje na 2,3 posto, nakon 4,1-postotnog rasta u prethodna tri mjeseca. To je sporiji rast od u odnosu na procjene analitičara od 3,6 posto.

"Došlo je do vrlo jakog usporavanja na tržištu u vrlo kratkom vremenu", rekao je L'Orealov izvršni direktor Jean-Paul Agon, istaknuvši kao razlog slabljenje potrošnje u zapadnoj Europi.

Agon procjenjuje da će rast na globalnom tržištu kozmetike u ovoj godini iznositi bliže 3 posto nego 3,5 posto, a sljedeće godine dosegnuti 3 do 3,5 posto. U rujnu je Agon već srezao prognozu rasta tržišta u ovoj godini s ranijih 3,5 do 4 posto na na 3 do 3,5 posto.

To je samo jedno u nizu poslovnih izvješća kompanija koje ukazuju na slabljenje tržišta modnih i kozmetičkih proizvoda.

U SAD-u je ovih dana tvrtka Elizabeth Arden izvijestila o gubitku treće tromjesečje zaredom, uglavnom zbog svoje velike izloženosti prodaji parfema, kategorije koja je zabilježila slabu potražnju u Sjevernoj Americi. Prošlog je tjedna, pak, Revlon izvjestio o padu temeljne dobiti.

Jutros je i njemačka modna kuća Hugo Boss smanjila procjene rast prodaje i dobiti u ovoj godini zbog usporavanja rasta europskih gospodarstava, a time i potražnje.

Komentirajte prvi

New Report

Close