Vijest da jedan od najvećih online trgovaca Amazon kreće u otvaranje klasične trgovine, na tržištu je pokrenula rasprave o razlozima takva poslovna poteza.
U svjetskim medijima pojavile su se brojne teze, a stručnjaci se uglavnom slažu da je glavni motiv, očekivano, nastojanje da se podigne zarada. Krene li se u analizu malo detaljnije, Amazonova odluka nalazi objašnjenje i u nekoliko recentnih istraživanja. Tako je američka Trgovinska komora objavila podatak da je u drugom ovogodišnjem kvartalu online trgovanje u SAD-u raslo 15,9 posto na godišnjoj razini, ali i da od ukupno ostvarenih trgovinskih prihoda, na tu vrsta prodaje "otpada" tek 6,4 posto. Brojke, dakle pokazuju, da je klasična trgovina i dalje unosnija od one na webu.
Mnogi stručnjaci citiraju i istraživanje konzultantske tvrtke A.T. Kearney koje je pokazalo da je u današnje vrijeme najproduktivniji pristup trgovini ujedinjavanje online i klasičnih platformi. Osim toga, eksperti napominju da je itekako važno da kompanija poput Amazona osigura "showroom" za proizvode koji joj donose najviše zarade. A kad je riječ o samoj trgovini koju planiraju otvoriti, za lokaciju je odabran sam centar New Yorka, i to 12-okatnica nasuprot Empire State Buildinga, koji je sam po sebi samo prošle godine privukao 4,3 milijuna posjetitelja. Nedaleko buduće Amazon trgovine je i robna kuća Macy's koju svake godine posjeti 20 milijuna kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu