Zalando bilježi snažan rast u jednoj kategoriji proizvoda

Autor: Poslovni.hr , 06. kolovoz 2024. u 09:31
FOTO: REUTERS/Hannibal Hanschke

Segment Business-to-Consumer (B2C) bilježi najveći rast u kategorijama ponude Sport, Designer i Ljepota, a prodaja u segmentu Business-to-Business (B2B) raste za 10,3%

Zalando je ostvario ubrzani rast i poboljšanu profitabilnost u drugom tromjesečju proširivši svoju lifestyle ponudu uz snažan rast u segmentima Sport, Designer i Ljepota, povećao relevantnost svog asortimana novim brendovima, uložio u nova iskustva pokretana umjetnom inteligencijom (UI) za inspiraciju korisnika te proširio svoje B2B poslovanje. Broj aktivnih kupaca porastao je za 300.000 na 49,8 milijuna od kraja prvog tromjesečja 2024.

Ovo su glavni naglasci iz izvješća o poslovanju:

Bruto vrijednost prodane robe (GMV) u drugom tromjesečju porasla za 2,8% na 3,8 milijardi eura, prihodi od prodaje porasli za 3,4% na 2,6 milijardi eura.

Usklađena dobit prije kamata i poreza (usklađeni EBIT) u tromjesečju se povećava na 171,6 milijuna eura, što predstavlja maržu od 6,5%.

Segment Business-to-Consumer (B2C) bilježi najveći rast u kategorijama ponude Sport, Designer i Ljepota, a prodaja u segmentu Business-to-Business (B2B) raste za 10,3%.

Cjelogodišnje smjernice za 2024. su potvrđene.

Tvrtka planira jačanje postojećih tech lokacija uz dodavanje nove komplementarne lokacije u kineskom tehnološkom središtu Shenzhen; sporazum s OpenAI-jem za nastavak čvrste suradnje i zajedničku izgradnju još generativnijih UI rješenja za modnu industriju

Direktorica za ljudske resurse dr. Astrid Arndt ponovno imenovana na svoju funkciju; Glavna financijska direktorica dr. Sandra Dembeck ne produžuje svoj ugovor.

Pročitajte priopćenje u cijelosti

Komentirajte prvi

New Report

Close