“Jako smo uzbuđeni i ovim putem želimo iskazati dobrodošlicu u naš Zalando svijet svim kupcima u Hrvatskoj. Želja nam je pružiti najuzbudljiviji izbor modnih brendova, a istovremeno ponuditi i praktične savjete kako bismo bili polazišna točka i prvi sinonim za modu. Želimo biti polaznička točka za modu u Europi”, rekla je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu, vodeće europske platforme za modu i lifestyle koja je stigla i u Hrvatsku.
Ova je njemačka platforma krenula 2008. godine iz Berlina, a danas je prisutna na 23 europska tržišta s 42 milijuna aktivnih kupaca. Sada su, osim u Hrvatsku, stigli i u Estoniju i Latviju, a Guerrier je najavila sljedeće godine širenje u Mađarsku i Rumunjsku.
Riječ je o širokom modnom asortimanu – odjeći, obući, modnim dodacima i proizvodima za ljepotu, od međunarodnih do svjetski poznatih imena i lokalnih brendova.
U Hrvatskoj će kupci birati između 300.000 proizvoda i 1400 robnih marki (Lindex, Topshop, Next, Vivienne Westwood…) koje mogu platiti korištenjem kreditnih i debitnih kartica do plaćanja unaprijed ili pouzećem. Zalando preko Hrvatske pošte nudi između 3-5 dana, uz besplatne povrate u roku od 30 dana nakon kupnje. Pritom nude mrežu s više od 1000 poštanskih ureda i 150 paketomata.
Tijekom sljedećih nekoliko tjedana Zalando će pokrenuti kampanje u suradnji s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi na stupio u kontakt s novim korisnicima.
Zalandov Partner Program
“Hrvatski proizvođači moći će postati dijelom Zalandovog partnerskog programa Zalando’s Partner Program te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje, kojih je trenutno oko 42 milijuna. Zalando podržava rast i razvoj lokalne modne industrije te potiče njihovo širenje na svjetsko tržište, a pritom služi i kao nadopuna te podrška postojećim digitalnim strategijama lokalnih brendova”, rekla je Guerrier.
Zalando inače ima više od 450 milijuna posjeta mjesečno na stranici i 14.500 zaposlenika iz oko 140 zemalja, od čega je 2500 njih u tehnologiji. Usto je kompanija lani uprihodila oko osam milijardi eura, što je rast od 23%. Žele utjecati na cijelu industriju što se tiče održivosti koja je središnji dio strategije Zalando Grupe. Do 2023. godine strategijom do.MORE žele doseći 25% bruto vrijednosti robe koja dolazi od održive mode.
Usto Zalando ima 12 aktivnih logističkih centara na 6 različitih tržišta u Europi (Njemačka, Poljska, Francuska, Italija, Švedska i Španjolska), a dodatni centar će ove godine početi s radom u Nizozemskoj. U planu su tri dodatne lokacije (Njemačka, Poljska i Francuska). Imaju tehnološko sjedište u Berlinu uz četiri tehnološka huba (Dublin, Dortmund, Helsinki, Zürich) te dva tehnološka ureda (Erfurt, Mönchengladbach).
Osim Zalanda, u Hrvatsku u listopadu stiže stiže Answear.com, poljska digitalna prodajna platforma za markiranu odjeću, obuću i dodatke koja djeluje u regiji Srednje i Istočne Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu