Grupa je prošloj poslovnoj godini koja je završila u veljači povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, s udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura, pokazuje kratko priopćenje objavljeno u četvrtak navečer.
Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Europi i SAD-u, navodi Reuters.
Schwarzova su ulaganja u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura a sličan iznos planiraju i za ovu godinu.
Namjeravaju otvoriti oko 300 do 350 novih trgovina i povećati asortiman proizvoda sa sadašnjih 1.800 na 2.500, kazao je izvršni direktor grupe Schwarz Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).
"Pritisak da se nešto mijenja nikada nije bio veći", kazao je Gehrig prema FAZ-ovu izvješću, dodajući da je Aldi utro put na području povećanja asortimana.
Lidl i konkurent Aldi povećavaju ulaganja u posljednje vrijeme u nizu zemalja, posebno u Britaniji gdje postupno povećavaju tržišne udjele na račun tradicionalnih tržišnih aktera.
Aldi je prošle godine najavio da će uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje američkom tržištu, gdje do kraja 2018. namjeravaju otvoriti 400 novih trgovina.
Lidl je sredinom prošle godine također otvorio prvih 100 trgovina u SAD-u, najavljujući i do 50 posto niže cijene u odnosu na konkurenciju.
U Hrvatskoj je Lidl prisutan od 2006. gdje se njegova prodajna mreža u međuvremenu proširila na 93 trgovine i dva logističko-distributivna centra. Zapošljavaju gotovo 2.200 radnika.
Kaufland pak posluje u Hrvatskoj od 2001. godine a njegova prodajna mreža obuhvaća 39 poslovnica.
Ta dva njemačka lanca spadaju među pet vodećih na hrvatskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Spadam u one- koji ne idu u Kaufland niti Lidl.
Evo nekoliko razloga:
– parkiralište je uvijek puno / ne želim predaleko hodati/
– košare i kolica su pod lancima ( tko će to ukrasti??? )
– Kaufland ima najviše cijene nakon Spara , naročito voća , povrća, mesa, konzervi, kruha i sl..
– Lidl ima zatrpane blagajne , gdje kupci kupuju malo robe a uvijek su redovi..
– LIDL ima nepoznate brendove , robu slabe kvalitete
– Kaufland ima skupe frižidere, zamrznutu hranu..
– na blagajnama u Kauflandu – rade MUMIJE..
– idem , kad baš nigdje nema -to što trebam….
Todorić da je imao malo poslovne sposobnosti znao bi da nema šanse boriti se cijenom sa takvima. Umjesto toga one je u nastupu magnovenja uzeo kredit od Rusa i tako predao cjelokupnu našu proizvodnju hrane istočnom bloku. Za ne povjerovati
Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com
Uključite se u raspravu