Vispak prodao ‘pravu bosansku kavu’ Lidlu

Autor: Poslovni dnevnik , 07. studeni 2017. u 15:05
Bosansku Zlatnu džezvu dobro su primili Lidlovi kupci/Sanjin Strukić/PIXSELL

Zlatna džezva, najprepoznatljiviji brend proizvođača iz Visokog, člana AS Groupa, ušla je u lanac trgovina u Sloveniji.

Zlatna džezva, brend kompanije Vispak iz Visokog, ušla je u lanac trgovina Lidl u Sloveniji. Time je završen projekat ulaska na slovensko tržište, jer je prava bosanska kava sada dostupna u svim značajnijim trgovinama u toj zemlji, piše portal Akta.ba.

"Ulaskom u Lidl zaokružili smo proces ulaska na slovensko tržište. Sada je Zlatna džezva dostupna u svim važnijim trgovinama na teritoriji Slovenije, gdje zauzima jednu vrlo značajnu nišu. Možemo slobodno reći da smo razvili jednu novu naviku, novu potrebu, pa ako ćemo pravo i novu kategoriju – prava bosanska kava – na tom tržištu", rekao je Armin Hodžić, pomoćnik predsjednika Uprave AS Holdinga i voditelj odjela New business na razini Grupe.

Reakcije kupaca u Lidlu su izvanredne, tvrdi Akta.ba. "Imali smo malih problema jer čim je počela prodajna akcija Zlatna džezva je gotovo rasprodana, i izgleda da su naš trogodišnji trud i napori koje smo ulagali u distribuciji i marketingu, uz kvalitetu proizvoda, u potpunosti prepoznati na ovom tržištu. Uspjeli smo Zlatnu džezvu približiti Slovencima", rekao je Hodžić. Zlatna džezva najstariji je i najprepoznatljiviji brand Vispaka. Prava bosanska kava počela se proizvoditi prije 45 godina, a danas se izvozi u 28 zemalja svijeta.

Prošla godina za kompaniju Vispak bila je vrlo uspješna, a direktor korporativnih komunikacija AS Groupa Adis Hasaković rekao je da je najuspješnija od 2010. godine. Prema njegovim riječima krajem prošle godine, očekivana realizacija iznosila je oko 46 milijuna KM (oko 184 mil. kuna).  "Prve godine kada je AS Group pokrenuo Vispak realizacija je bila 18 milijuna KM, to je pokazatelj da se brižnim odnosom i kvalitetnim upravljanjem mogu pokrenuti tvrtke koje su bile u vrlo lošem stanju",  objasnio je Hasaković.

On je rekao da je strategija dala željene rezultate te da je bosanska kava i kuhinja prepoznata na domaćem i inozemnom tržištu. "Prednjači Zlatna džezva, a slijede Begova čorba, Tarhana, Tajna i Laganini. Potencijal je velik, a Vispak je tek na početku uspješne priče", kazao je Hasaković. Vispak je osnovan 1972. kao dio tvrtke Velepromet Visoko s ciljem prerade i pakiranja kave i prehrambenih proizvoda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close