BiH kompanija Violeta uvjerljivo je pretekla svjetskog diva Procter & Gamble u prodaji pelena u Bosni i Hercegovini i time postala tržišni lider.
Prema analizama Euromonitora, Violeta je lani držala 49 posto tržišta pelena za djecu i odrasle u BiH i bila je znatno ispred kompanije Procter & Gamble koja je sa svojim brendom Pampers držala 38 posto tržišta, izvještava portal BiznisInfo. Tako je Violeta, koja je vodeća na tržištu kada je riječ o prodaji papira za kućanstva, postala tržišni lider u još jednom velikom tržišnom segmentu.
"Violeta i Procter & Gamble zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49, odnosno 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je Violeta u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene", navodi se u izvještaju Euromonitora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu