Rast stope prodaje Nestlea, najvećeg svjetskog prehrambenog proizvođača, usporen je u drugom tromjesječju odnosno bilježi pad sa 4,3 posto u prvom tromjesčju na 4,1 posto u drugom
. I dok se na razini svijeta prodaja smanjila sa 4,6 na 4,1 posto, u Europi je pad rasta prodaje gotovo prepolovljen odnosno pao je sa jedan na 0,6 posto. Zbog toga je i procjena ovogodišnjeg rasta prodaje snižena sa 6,6 posto na pet posto. U Nestlea kažu da su zbog toga smanjili cijene odnosno prilagodili ih kako bi njihovi proizvodi bili atraktivniji kupcima koji sve više vode računa o omjeru cijene i kvalitete.
"Organski rast bio je nešto slabiji zbog snižavanja cijena na našim tržištima jer nastojimo uskladiti nešto niže troškove proizvodnje s očekivanjima današnjih potrošača", navodi se u priopćenju Nestlea, koji je snizio svoju procjenu ovogodišnjeg rasta prodaje s između 5 i 6 posto na 5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu