Uspon Laškog na stranim tržištima

Autor: Poslovni dnevnik , 28. kolovoz 2014. u 21:59
Pivovarna Laško u inozemstvu je prodala 13,4 posto više nego prošle godine

Čisti prihod od prodaje PL-a u prvoj je polovici godine iznosio 130,5 milijuna eura.

Slovenska grupa Pivovarna Laško (PL), vodeći proizvođač piva i mineralnih voda, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila dobit od 24,87 milijuna eura.

Riječ je o dobiti prije isplate kamata, poreza, otpisa i amortizacije, a svi poslovni indikatori u prvoj su polovici ove godine bili poticajni i bolji od lanjskih, priopćila je Pivovarna Laško. Čisti prihod od prodaje PL-a u prvoj je polovici godine iznosio 130,5 milijuna eura i bio je za 0,7 posto veći nego prošle godine. Prodano je gotovo dva milijuna hektolitara pića svih vrsta, što je za 5,2 posto više nego u prvom polugodištu 2013. i iznad planova za ovu godinu, objavila je tvrtka.

Pivovarna Laško posebno ističe da je na stranim tržištima prodala 13,4 posto više nego lani, te da se udio izvoza u strukturi prodaje povećao na 37 posto. Na slovenskom tržištu prodano je 1,23 milijuna hektolitara svih pića, što je samo jedan posto više nego u istom razdoblju 2013. I financijski položaj grupacije prema bankama se popravio nakon što je Laško prodao gotovo četvrtinu svojih dionica Mercatora koncernu Agrokor, smanjivši tako svoju visoku zaduženost. 

Komentirajte prvi

New Report

Close