Prilikom predstavljanja preliminarnih godišnjih rezultata za 2015. godinu, predsjednik Uprave UNIQA Grupe Andreas Brandstetter pozitivno je ocijenio dosadašnji učinak "UNIQA 2.0" strategije rasta pokrenute u 2011.
„U posljednjih pet godina, strogo smo slijedili i ostvarili zadane ambiciozne ciljeve za 2015. godinu", rekao je Brandstetter. UNIQA sada ima zdravu, snažnu kapitalnu bazu i visoku profitabilnost u osnovnoj djelatnosti na dva glavna tržišta – Austriji i Središnjoj i istočnoj Europi. Broj klijenata kontinuirano je rastao sa 7,5 milijuna na više od 10 milijuna.
Najbolji godišnji rezultat u povijesti tvrtke – nastavak rasta dividende
Kao rezultat tog procesa promjene koji će se nastaviti sve do 2020. godine, UNIQA je postigla najbolji rezultat u svojoj povijesti. Zaračunata bruto premija porasla je s 4,3% na 6,325.1 milijuna Eura, a ROE iznosi 16,2%.
Osim toga, poboljšana je kvota troškova Grupe (22,2% u 2014., 21,3% u 2015.) te kombinirana kvota (99,6% u 2014., 97,8% u 2015.) Zarada po dionici popela se na 1,07 Eura (2014:0,94 Eura). Povrat na kapital iznosio je 10,6% (2014: 9,9%).
Kvota solventnosti (Solvency I) bila je 301,7%. „S dobiti prije oporezivanja od 422,8 milijuna Eura, postigli smo rast od 11,9 % u odnosu na 2014. i najveću dobit u povijesti tvrtke", rekao je Brandstetter. Na temelju tih rezultata, Uprava će predlažiti Nadzornom odboru i Glavnoj skupštini isplatu dividende po dionici od 47 centa, što je 11,9% više u odnosu na dividendu za 2014. koja je iznosila 42 centa. Ukupno, to odgovara raspodjeli oko 43,7 posto konsolidirane neto dobiti.
Nova, modernija struktura Grupe
Na temelju uspješnog i sustavno provođenog strateškog programa „UNIQA 2,0“ koji je pokrenut 2011. te nakon donošenja sveobuhvatnog inovacijskog i investicijskog programa od 500 milijuna Eura u siječnju 2016., UNIQA će strukturu Grupe prilagoditi strateškim ciljevima i izazovima budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu