‘Ubrzana digitalizacija razotkrila je tamnu stranu tehnoloških procesa’

Autor: Lucija Špiljak , 24. ožujak 2022. u 22:00
Foto: Nfon

Vodeći pružatelj poslovnih govornih usluga u cloudu.

Nitko nije mogao ni pretpostaviti da će pandemija na neko vrijeme “pauzirati” svijet i da će nakon nje uslijediti dugi oporavak, posebno onaj gospodarski. Domovi zaposlenika postali su njihovi uredi, a u cijeloj žurbi, neizvjesnosti i prilagodbi novom normalnom, manje se govorilo o mentalnom zdravlju. Ubrzana digitalizacija razotkrila je tamnu stranu tehnoloških procesa, od tehničkih problema do psihičkih posljedica. Navode to iz tvrtke NFON, vodećeg pružatelja poslovnih govornih usluga u cloudu. Suočili su se, kažu, s mnogim problema povezanima s mentalnim zdravljem, usprkos brojnim upozorenjima psihologa i psihoterapeuta o dalekosežnim posljedicama na početku pandemije.

“Pandemija je do neprepoznatljivosti promijenila poslovni ekosustav na operativnoj razini, a rad od kuće zamijenio je dosadašnji način rada. Jedan od najvećih izazova za vrijeme pandemije bila je promjena mindseta radnog procesa, i to ne samo u kontekstu rada od kuće i načina rada. Nakon svega, jasno nam je da moramo biti spremni za ovakve situacije u budućnosti i naučiti djelovati preventivno, jer bez brige o mentalnom zdravlju ne možemo imati zadovoljnog i motiviranog radnika. Ipak, pandemija nam je svima pokazala da promjena može doći neplanski, stoga je važno naučiti nešto iz ove situacije. Opća dobrobit, mentalno zdravlje i osiguran kućni ured, samo su dio priče, jer posao je postao dio našeg doma. Ako to uspijemo razumjeti, riješit ćemo mnoge probleme prije nego što se pojave.

U budućnosti, pobjednici tržišne utakmice bit će oni koji brzo uče iz prethodnih iskustava i baš zato je jako važna učinkovitost, lojalnost i mentalno zdravlje zaposlenika, a rezultat ova tri faktora je dostupnost najboljih zaposlenika za tvrtku. Ova situacija bila je nova i za nas u NFON-u, ali zahvaljujući našem uhodanom poslovnom modelu, nismo osjetili značajne negativne posljedice. Jednostavno smo se suočili sa situacijom, a kako je naš glavni posao komunikacija u cloudu, naviknuti smo na online način rada. Jedino što smo trebali je zaposlenicima omogućiti sve alate za rad i osigurati siguran pristup mreži. Rad od bilo gdje na bilo kojem uređaju dio je DNA naših zaposlenika”, pojašnjavaju iz tvrtke.

Veliki planovi i za Hrvatsku

Hibridni model rada zasigurno će ostati, a prema javnim i internim istraživanjima zaposlenici radije biraju povremeni dolazak na posao ili u potpunosti rad na daljinu, dok tek manji broj želi potpuni povratak u urede. U NFON-u kažu da je učinkovita komunikacija ključ uspješnog hibridnog modela rada.

“Prvi dan pandemije bio je šamar za IT menadžere diljem svijeta, za sve kompanije i industrije. Morali smo se brzo prilagoditi nastaloj situaciji, pod svaku cijenu, pa iz ureda preseliti u mala privatna igrališta zvana radom od kuće. Milijuni privatnih kućanstava morali su se preko noći pretvoriti u urede, uglavnom uspješno. Tvrtke su uspjele napraviti što bezbolniju tranziciju, a rad od kuće i suradnja izvan ureda postali su sastavni dio radnog procesa. Za nesmetano odvijanje poslovnih procesa potrebna je odgovarajuća tehnologija i alati, a mi imamo rješenje. Riječ je o našem glavnom proizvodu Cloudya koji omogućava koordinirani i brži komunikacijski proces unutar tvrtke”, kažu iz NFON-a koji smatra da je upravo pandemija pokazala dodanu vrijednost fleksibilnosti telefonskog sustava temeljenog na cloudu pa tako i sve većoj otvorenosti potencijalnih kupaca.

Trenutno tvrtka ima sedam podružnica u Europi, prisutni su u 15 zemalja i zapošljavaju 450 djelatnika, a značajno se šire. Prošli mjesec otvorili su ured u Varšavi što je prvi korak u širenju u srednjoistočnoj Europi, a velike planove imaju i za Hrvatsku.

“Planiramo nastaviti širenje u srednjoistočnoj Europi i proširiti naš portfelj. Aktivno radimo na povećanju partnerske mreže, a uskoro planiramo objaviti naš novi partnerski program za srednjoistočnu Europu”, zaključuju iz NFON-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close