Naime, Alibaba, najveća kineska internetska trgovina na svijetu, jučer je sedmu godinu zaredom organizirala veliku rasprodaju na kojoj je ponuđen cijeli niz artikala sniženih od 20 do 70 posto.
A rezultat prodaje bio je zapanjujuć. U prvih pet minuta prodaje, nakon što je u ponoć po pekinškom vremenu, otvorena rasprodaja, ostvaren je promet od milijardu dolara. Tempo prodaje se nakon toga malo stabilizirao, a u jednoj sekundi dolazilo je oko 175.000 narudžbi tako da je nakon dva sada prodaja dosegla razinu od 5 milijardi američkih dolara, piše Večernji list.
Točni rezultati za ovogodišnju cjelokupnu jednodnevnu prodaju, koja se uvijek organizira 11. studenoga, nisu još objavljeni, no procjenjuje se kako je prodano roba u vrijednosti oko 20 milijardi dolara. To je više nego četrdeset postotni rast u odnosu na prošlu godinu kada je tijekom 24-satne rasprodaje prodano roba u vrijednosti od 14,3 milijardi američkih dolara.
Ovaj datum Jack Ma, predsjednik i osnivač Alibabe, izabrao je zato što se 11. studenog u Kini obilježava kao “dan samaca”, ljudi koji sami žive i još nisu zasnovali obitelj, računajući kako je upravo ova skupina sklona impulzivnoj kupnji. Procjena je bila očito odlična jer je Global shopping festival prerastao u najveći sajam internetske trgovine današnjice. Inače, većina narudžbi tog dana na Alibabu i Aliexpress dolazilo je upravo iz Kine i jugoistočne Azije.
Iako je Alibaba do prije nekog vremena bio rezerviran samo za robu koja dolaze iz Kine, situacija se sada promijenila. Već dvije godine i zapadne, posebno američke kompanije sudjeluju na Global shopping festivalu, a njihove je robe oko 11 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu