Na ženskim haljinama i torbama za 49,90 kuna, dječjim majicama, hlačama, pidžamama za 17,90 kuna, LED svjetiljkama za 34,90 kuna…, neupućeni su maloprodajnom lancu Pepco predviđali budućnost kineskih dućana koji su svojedobno u nas nicali kao gljive poslije kiše. Godinu i pol kasnije gotovo nema građanina koji u nekoj od Pepcovih trgovina nije nešto kupio – i iznova se vraća, čime je taj brend u vlasništvu južnoafričkog investicijskog holdinga Pepkor i u nas opravdao brojne nagrade u sektoru maloprodaje, uključujući Forbes’s Diamonds, Shopping Center Forum Award, Good Brand i Quality of Service Award i Best CEE retailer 2017. Zašto su stalno gužve na blagajnama, kako posluju u Hrvatskoj, kakva su im dalja očekivanja i planovi…,Večernji list pričao je s Tomislavom Bekavcem, direktorom Pepca Croatia.
Je li hrvatsko tržište opravdalo vaša očekivanja?
U potpunosti, štoviše, čak su i nadmašena. Kupci su nas vrlo brzo prepoznali kao atraktivnu trgovinu s dobrim omjerom cijene i kvalitete. Tome u prilog ide i priznanje Odabrale mame koje smo nedavno dobili kao najbolji trgovački lanac u kategoriji tekstila i kućanskih potrepština te ćemo se i truditi i dalje opravdati ovu nagradu.
Zaostajemo li po potrošnji u odnosu na neka druga tržišta? Kolika je prosječna košarica u Pepcu u Hrvatskoj?
U Hrvatskoj je ona 80 kuna, i u usporedbi s našim drugim tržištima u središnjoj i istočnoj Europi jedna je od većih – i još jedna potvrda ponude i kvalitete koju nudimo unutar trgovine.
Koliko danas imate trgovina?
Do sada smo u Hrvatskoj otvorili 30 trgovina i nastavljamo se širiti. Okvirni nam je plan, od ulaska na tržište, imati oko 80 trgovina kroz pet godina. Zapošljavamo 360 ljudi, od toga 330 u trgovinama i 30 u središnjici. Iz Hrvatske ujedno operativno pokrivamo i Sloveniju s kojom ukupno brojimo već 50 trgovina. Planiramo daljnje širenje u regiji, no trenutno nemamo finalnih potvrda i termina.
Kako ste poslovali u prvoj godini na hrvatskom tržištu?
Prve trgovine otvorili smo u travnju 2017. i do kraja godine realizirali 102 milijuna kuna prometa. Izuzetno smo zadovoljni s ostvarenim prometom koji svakako ima udjela u našem daljnjem širenju.
Cijene su niske, a kvaliteta? Možete li vas se uspoređivati s Jyskom, Emmezetom ili Ikeom po pitanju opreme za dom ili pak sa Zarom, H&M-om i sličnima po pitanju tekstila?
Cijene su prilagođene kupovnoj moći naših kupaca, jer baš kao što naš slogan kaže, nudimo Više za manje… svaki dan. Gospodarstvo razmjera omogućuje nam da ponudimo testirane, kvalitetne proizvode po povoljnim cijenama. Svi proizvodi prolaze strogu kontrolu kvalitete u skladu s propisima EU prije nego što se distribuiraju u trgovinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu