Treća najveća svjetska pivovara, nizozemski Heineken izvijestio je o polugodišnjim poslovnim rezultatima boljim od procjena analitičara, pri čemu je dobit povećao na svim tržištima, osim u Africi.
Polugodišnja konsolidirana operativna dobit Heinekena prije jednokratnih stavki porasla je na godišnjoj razini za 3,4 posto, na 1,55 milijardi eura. To je iznad 1,53 milijarde, koliko je u prosjeku procjenjivalo 10 analitičara u anketi Reutersa.
Prihodi od prodaje te kompanije, pak, porasli su 6,6 posto, na 9,9 milijardi eura. Heineken je tijekom prvog polugodišta najbolje prošao u Aziji, gdje je njegova prodaja najviše porasla i to zahvaljujući dvoznamenkastu rastu u Vijetnamu, a slijedi Amerika, gdje tvrtka opskrbljuje SAD iz proizvodnih pogona u Meksiku.
U Europi u kojoj je Heineken tržišni lider, nizozemska grupacija prodala je manje piva nego lani, kad je održano svjetsko nogometno prvenstvo, a ove godine smeta mu i loše vrijeme, no još uspjeva uvjeriti svoje potrošače da plate nešto više cijene ili se prebace na skuplja piva.
U Africi su problemi za kompaniju nastali zbog devalvacija valute i inflacije veće od devet posto u Nigeriji, a slabiji rezultati ostvareni su i u Kongu i Egiptu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu