Korporacija Toshiba (Tokyo: 6502) najavila je osnivanje nove kompanije „Toshiba Lifestyle“, koja će provoditi globalne poslovne aktivnosti u području vizualnih proizvoda i kućanskih aparata. Kompanija će započeti s radom 1. travnja 2014., s početkom nove fiskalne godine, kao članica Toshibine grupe za lifestyle proizvode i usluge (Lifestyle Products & Services), poslovne grupacije zadužene za poslovanje Toshibinog sektora za PC, TV i bijelu tehniku.
Do sada je poslovanje u području vizualnih proizvoda obavljala Toshibina kompanija „Digital Products & Services“. Zahvaljujući spajanju s kompanijom „Toshiba Home Appliances“, koja je do sada bila zadužena za kućne aparate i bijelu tehniku, od nove članice Toshiba grupe očekuje se optimizacija troškova u svim segmentima poslovanja, kao i učinkovitije upravljanje resursima u područjima koja uključuju ljudske resurse i logistiku.
Kako bi se osiguralo brzo donošenje odluka o ključnim strateškim područjima i razvoju proizvoda te da bi se postigla maksimalna sinergija ove integracije, osnovat će se novi projektni timovi za regionalnu strategiju i planiranje proizvoda za inozemna tržišta koji će biti pod neposrednim nadzorom predsjednika kompanije.
Konsolidacijom centralnog stožera u Toshibinom kompleksu Ome u zapadnom Tokiju, ojačat će suradnja između odjela prodaje i razvoja tehnologija što će pridonijeti ukupnom povećanju učinkovitosti.
Istraživanje i razvoj poslovanja grupacije „Lifestyle Products & Services“, uključujući i PC segment, ujedno će se integrirati u organizaciju kompanije „Digital Products and Services“. Za očekivati je da će ovaj pristup doprinijeti inovacijama cjelokupne tehnologije, liniji proizvoda i promociji stvaranja proizvoda s velikom dodatnom vrijednošću.
Kompanija „Toshiba Lifestyle“ će se sa svojim poslovnim aktivnostima usredotočiti na jačanje prodaje u inozemstvu, posebno na tržištima u razvoju, uključujući Jugoistočnu Aziju i Bliski Istok. To će ujedno kanalizirati resurse i sredstva kompanije na područja velikih potencijala kao što su pametni kućanski aparati i usluge u oblaku, koje će povezati TV i bijelu tehniku u jedinstvenu mrežu, kao i prodaja poslovnih B2B proizvoda poput profesionalnih ekrana za profesionalnu primjenu.
Toshiba će nastaviti s jačanjem poslovanja u području lifestyle proizvoda i usluga stvaranjem sinergije integriranih aktivnosti digitalnih proizvoda i bijele tehnike i ubrzanim predstavljanjem novih proizvoda i usluga koje su zasnovane na zajedničkim tehnologijama u oba segmenta poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu