Talijanski diskonter "Eurospin" već nekoliko mjeseci ima otvorene natječaje za zapošljavanje, a hrvatske kandidate, navodno, šalje na izobrazbu u svoje trgovine po Italiji i Sloveniji, gdje trenutačno ima 84 prodajna centra, piše Slobodna Dalmacija.
– Riječ je o jednom od najboljih diskontera u Europi koji ima svježi asortiman poput supermarketa, a u ponudi su mu proizvodi privatnih robnih marki i "no name" brendova iz Italije, smatra Drago Munjiza, konzultant za trgovinu i nekadašnji direktor "Konzuma"
Unatoč niskim diskontnim cijenama u svojim objektima, dolazak "Eurospina" neće natjerati ostale trgovce na spuštanje cijena kao što je to, primjera radi, učinio "Lidl" u Srbiji, koji je u samo dva mjeseca preuzeo pet posto tamošnjeg maloprodajnog tržišta – tvrdi Munjiza.
Inače, razlika između diskontera i supermarketa jest što ovi prvi imaju maksimalno 800 artikala u svojim centrima, uz minimalan broj zaposlenih, dok se u supermarketima može naći i više od 6000 artikala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mislim da rijetko koji novi lanac supermarketa može srušiti Lidl u Hrvatskoj, mada uvijek je lijepo vidjeti da se otvaraju novi, što daje mogućnost zapošljavanja. Što se tiće cijena Lidl neće sigurno spuštati, jer ionako imaju već jako dobre akcije kao što možete vijdjeti u katalogu[/url].
Mislim da rijetko koji novi lanac supermarketa može srušiti Lidl u Hrvatskoj, mada uvijek je lijepo vidjeti da se otvaraju novi, što daje mogućnost zapošljavanja. Što se tiće cijena Lidl neće sigurno spuštati, jer ionako imaju već jako dobre akcije kao što možete vijdjeti u katalogu[/url].
Uključite se u raspravu