Tiffany priznao poraz, prodaja pala 1 posto

Autor: Poslovni dnevnik , 13. siječanj 2015. u 14:28
Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara

Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara.

Jedna od najpoznatijih svjetskih draguljarnica objavila je rezultate zbog kojih će joj netom prošli božićni i novogodišnji blagdani ostati u ružnom sjećanju.

Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara i to unatoč razdoblju godine u kojem luksuznoj robi raste popularnost. "Očito je da su rezultati blagdanskog razdoblja razočaravajući. Pritom su primjetne velike razlike među pojedinim tržištima. U azijsko pacifičkoj regiji prodaja je je rasla, kao i u Europi, ali je pala u Japanu i Americi", izjavio je čelni čovjek kompanije Michael J. Kowalski priznavši kako će zbog negativnog trenda biti prekrajana predviđanja za ovu godinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close