Jedna od najpoznatijih svjetskih draguljarnica objavila je rezultate zbog kojih će joj netom prošli božićni i novogodišnji blagdani ostati u ružnom sjećanju.
Prodaja njihovih proizvoda pala je jedan posto na nešto više od milijardu dolara i to unatoč razdoblju godine u kojem luksuznoj robi raste popularnost. "Očito je da su rezultati blagdanskog razdoblja razočaravajući. Pritom su primjetne velike razlike među pojedinim tržištima. U azijsko pacifičkoj regiji prodaja je je rasla, kao i u Europi, ali je pala u Japanu i Americi", izjavio je čelni čovjek kompanije Michael J. Kowalski priznavši kako će zbog negativnog trenda biti prekrajana predviđanja za ovu godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu