Telemach Hrvatska godinu je počela s 50 novih zaposlenih i uvođenjem novog vizualnog identiteta, a počinje i s najavljenim investicijama u Hrvatskoj, izvijestili su u ponedjeljak iz Telemacha, što je novi naziv za Tele2 Hrvatska nakon lanjskog preuzimanja od United Grupe.
Novi vizualni identitet još je jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, koji se, kako kažu iz Telemacha, vidi i u novom izgledu njihovih prodajnih mjesta, dok će novi brend i vizualni identitet predstaviti tijekom prve polovice ove godine.
Podsjećaju da su najavili velike investicije do 230 milijuna eura u idućih pet godina u razvoj mobilne i fiksne mreže, te da je ulaganje u novi izgled prodajnih mjesta “tek prva u nizu investicija i novosti koje korisnici mogu očekivati u 2021.”.
Od ukupnih ulaganja, 130 milijuna eura planiraju uložiti u modernizaciju mobilne mreže, njezino proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije, dok će 100 milijuna eura uložiti u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.
Time će ujedno poslovanje tvrtke transformirati iz operatora usmjerenog na jedan (mobilni) segment u konvergiranu kompaniju koja korisnicima pruža objedinjene visokokvalitetne telekomunikacijske usluge, što će se, kako kažu, najviše zasnivati na stručnim i motiviranim zaposlenicima.
“Bez obzira na sve javnozdravstvene i gospodarske okolnosti u 2020., nismo mijenjali pogodnosti za zaposlenike kao ni usporili uzlazne brojke u njihovu broju. Naime, 2020. završili smo sa 422 zaposlena, a u prvih nekoliko dana 2021. već smo ta broj povećali za njih 50”, ističu iz Telemacha.
Zaključno poručuju da nastavak pozitivnih poslovnih trendova očekuju i dalje, jer u digitalizaciji vide okosnicu ubrzanog gospodarskog napretka Hrvatske.
Osim Telemacha Hrvatska (novi naziv za (bivši) Tele2 Hrvatska), u sklopu United Grupe u Hrvatskoj još posluju televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu