Tele2 Grupa prodala svoje poslovanje u Hrvatskoj: Poznata je i cijena

Autor: Objava za medije , 31. svibanj 2019. u 19:48
Foto: Marijan Susenj/PIXSELL

Ovo je prva transakcija od ožujka 2019. godine, kada je okončana akvizicija kojom je BC Partners, međunarodna investicijska kompanija, postala većinski vlasnik United Grupe.

Švedski Tele2 AB dogovorio je prodaju svog hrvatskog poslovanja Tele2 Hrvatska United grupi za 220 milijuna eura, priopćeno je u petak iz te telekom kompanije.

Kako se navodi u priopćenju, Tele2 je sklopio ugovor o prodaji Tele2 Hrvatska društvu United Group, vodećem pružatelju telekomunikacijskih usluga i medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi, a dogovorena cijena odgovara 7,2 puta korigiranoj EBITDA-i u posljednjih 12 mjeseci, ne uključujući IFRS 16.

Ta transakcija omogućava Tele2 da ostvari vrijednost od uspješnog razvoja hrvatskog poslovanja i dalje unaprijedi svoju strategiju s fokusom na regiju baltičkih zemalja, navodi se dalje. 

"Ponosni smo na poslovanje koje smo izgradili u Hrvatskoj, a posebno na izvanredan razvoj u posljednje dvije godine, vođen našim talentiranim zaposlenicima i našom vrijednom bazom klijenata. Vjerujemo da će Tele2 Hrvatska, kao dio telekomunikacijskih i medijskih tvrtki United Groupe, u nadolazećem razdoblju stvoriti još veću vrijednost za naše korisnike. Za Tele2 je ovo prilika za veći fokus na uspješnu provedbu naše strategije na preostalim tržištima. Zahvaljujem hrvatskom timu na njihovom angažmanu i mnogobrojnim doprinosima Tele2 Grupi u proteklih 14 godina", izjavio je Anders Nilsson, predsjednik i izvršni direktor Tele2.

Zaključenje transakcije očekuje se do kraja 2019., a ona podliježe regulatornom odobrenju, uključujući i Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN). 

U 2018. godini Tele2 Hrvatska je ostvarila prihod od 1,9 milijardi švedskih kruna i korigiranu EBITDA ne uključujući IFRS 16 od 268 milijuna kruna. Broj korisnika na kraju 2018. godine iznosio je 897.000, a organizacija trenutno broji 310 zaposlenika.

United Group je vodeći pružatelj medijskih i telekomunikacijskih usluga u jugoistočnoj Europi. S najvećom mrežnom pokrivenošću u regiji i 3,82 milijuna pretplatnika, nudi domaći i međunarodni medijski sadržaj. Posluje u šest zemalja, među kojima je i Hrvatska, gdje ima televizijske postaje Nova TV i N1 TV), zapošljava oko 4.400 zaposlenika, a sjedište tvrtke nalazi se u Amsterdamu, zaključuje se u priopćenju.

Komentirajte prvi

New Report

Close