Tada je, objašnjava Galloway, Apple odlučio ulagati u nešto što se već smatralo zastarjelim i trebalo je nestati.
Premda bi većina ljudi rekla da je za uspjeh Applea ključna bila odluka da lansira iPhone, Galloway je uvjeren da je najveću prednost Appleu daje vrijednost njegova brenda. Što su dakle u Appleu napravili drugačije i kako su postigli takvu vrijednost brenda. Samsung, njihov najbliži takmac, dvostruko više ulaže u klasično oglašavanje kao i u online oglašavanje. Gdje je, dakle, Apple odlučio reinvestirati svoj kapital? U svoje trgovine. Vrijednost njegovih trgovina mjeri se danas u milijardama dolara, a kupci u njihove trgovine ulaze kako bi ostvarili fizički kontakt s proizvodima te na taj način stvaraju odnos prema brendu.
I tako imate taj hram posvećen brendu koji vam donosi nevjerojatno iskustvo i zove se – Apple Store. Usporedi li se s Apple Storeom, kupnja pametnog telefona u obližnjoj telekom trgovini doima se prosječnom.
"Odluka da ulaže u svoje trgovine smatra se jednom od odluka koje su stvorile najveću vrijednost nekom brendu u novijoj povijesti", zaključuje Galloway za Business Insider.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu