Facebook planira promijeniti naziv svoje tvrtke sljedeći tjedan kako bi odražavao svoju usredotočenost na izgradnju metaverzuma, doznaje The Verge od dobro upućenog izvora.
Predstojeća promjena imena, o kojoj vlasnik Mark Zuckerberg planira govoriti na godišnjoj konferenciji Connect tvrtke 28. listopada, ali bi je mogao otkriti ranije. Moguće je kako će sama inicijativa biti predstavljena i ranije. Zuckerberg i društvo time, čini se, namjeravaju naznačiti odmak od etikete društvene mreže i svega lošeg što s time dolazi.
Rebrendiranje bi plavu Facebookovu aplikaciju postavilo kao tek jedan od brojnih proizvoda pod okriljem krovne tvrtke, skupa s Instagramom, Whatsappom, Oculusom i drugima.
Zasad nema službene potvrde kako će do promjene naziva najveće društvene mreže doista i doći. Novi naziv navodno je strogo čuvana tajna, poznata tek vrlo malom broju ljudi. Moguće je kako će imati veze s Horizon, kako se treba zvati još neobjavljena kombinacija Facebooka i Robloxa koja je već nekoliko godina u razvoju.
Već sad više od deset tisuća zaposlenika za Facebook izrađuje potrošačku elektroniku poput naočala za proširenu stvarnost, za koje Zuckerberg vjeruje kako će postati sveprisutne kao što su pametni telefoni danas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu