Accor nastavlja s proširivanjem svojeg portfelja u Hrvatskoj i cijeloj regiji. Zahvaljujući partnerstvu s društvom Split Peninsula Properties d.o.o. i razvojnim timom društva MPPD d.o.o., grupacija će plasirati još jedan vrhunski brend u omiljenom turističkom odredištu – gradu Splitu. Novi hotel Mövenpick Split imat će 156 soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija. Hotel će imati i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj postaja za punjenje električnih vozila, restoran na krovu, lounge prostor i terasu s infinity bazenom.
Mövenpick Split svoja će vrata otvoriti u drugom tromjesečju 2023. na plaži Žnjan, jednoj od najpoznatijih splitskih lokacija.
“Partnerstvo s Accorom izvrsno se uklapa u našu viziju i filozofiju stvaranja ugodnih, ekskluzivnih mjesta za goste hotela i lokalnu zajednicu. S ponosom donosimo jedan takav vrhunski brand u Split i cijelu Dalmaciju. S naglaskom na hranu i piće, vrhunsko iskustvo za goste i bogat portfelj usluga, sigurni smo da će Mövenpick Split osvojiti svačije simpatije”, izjavio je Andrija Antić u ime društava SPP i MPPD d.o.o.
Društvo Mövenpick osnovano je 1973. u Švicarskoj te upravlja rastućim portfeljem s više od 90 hotela u 25 zemalja. Društvo Mövenpick Hotels & Resorts poznato je diljem svijeta po stvaranju trajnih uspomena jer uobičajene stvari radi na neuobičajen način. Hoteli s pet zvjezdica smješteni su u gradskim središtima i vrhunskim odmaralištima i svojim gostima pružaju vrhunsko iskustvo opuštanja, ističu u Accoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu