Vlasnik lanaca brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC) te Pizza Hut, kompanija Yum Brands, opet je, po drugi put srezao prognoze o dobiti za ovu godinu dijelivši tako sudbinu i ostalih lanaca brze hrane koje je zahvatio pad prodaje.
Kompanija je objavila kako očekuje "srednji jednoznamenkasti rast dobiti", što bi u prijevodu značilo da očekuju rast od oko pet posto. Još u listopadu Yum Brands je očekivao rast dobiti od 10 posto, a početkom godine govorio je o čak 20 posto rasta. Snižavanje prognoza posljedica je snažnog pada prodaje na ključnom tržištu za KFC restorane, onom kineskom.Naime, na reputaciju KFC-a negativno se odrazila "afera s pokvarenim mesom" kada se u srpnju otkrilo da tamošnji dobavljač mesa, tvrtka Shanghai Fusi Food, lancima poput McDonald'sa i KFC-a prodaje staro meso upitne zdravstvene ispravnosti.
Iako su američki lanci odmah prekinuli suradnju s osumnjičenom tvrtkom, šteta je bila nepopravljiva. Priznaje to i sama kompanija priopćivši u utorak kako je na prodaju na kineskom tržištu utjecao publicitet nakon afere. "Prodaja se nastavlja oporavljati, ali sporijim tempom od očekivanja", dodaje se u priopćenju koje prenosi BBC. Yum Brands sada očekuje da će prodaja u Kini ove godine pasti za pet posto na godišnjoj razini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu