Staklarna Rogaška je još od izgradnje tvornice za proizvodnju stakla u Sloveniji 1927. godine orijentirana na izvoz i izvozne rezultate.
Naime, staklarstvo je u Rogašku Slatinu došlo još u 16. stoljeću i otad gradilo svoj status, širilo proizvodnju i osmišljavalo nove proizvode, a danas je razvoj staklarstva i proizvodnje u ovoj tvornici orijentiran i usko povezan s turizmom. Na dnevnoj bazi ova staklarna proizvede 30 tona proizvoda od stakla i više od osam milijuna tona na godišnjoj razini. Tvrtka zapošljava gotovo tisuću radnika, a prosječna starost radnika u proizvodnji je 48 godina.
95 posto
proizvoda iz Rogaške se izvozi, a s prodajom u inozemstvu krenuli su od početka rada tvornice
Kako tvrde, imaju dosta problema s pronalaskom adekvatnog kadra na tržištu rada, jer većina zaposlenika kod njih radi od završetka škole pa do mirovine, a interes za poslom u ovoj branši kod mladih je danas sve manji. Od 2015. godine su dio Fiskars grupe, a njihov svjetski priznat i poznat brend Rogaška 1665. postoji od 2007. godine. Danas Staklarna Rogaška čak 95 posto svoje proizvodnje izvozi, a s tom tradicijom krenuli su praktički od svojih početaka kada su 30-ih godina bili prisutni na policama Bloomingdalesa u SAD-u.
Usto, prva su tvrtka s prostora bivše Jugoslavije koja je imala showroom u New Yorku na aveniji Madison. Danas se mogu pohvaliti da se njihovi proizvodi pod brendom Rogaška 1665 traženi i na tržištu Bliskog istoka, SAD-a i gotovo svih zemalja EU. "Naše staklo najviše završava u Americi jer 50 posto naše proizvodnje ide za Waterford, a 25 posto proizvodnje radimo za velike i poznate strane tvrtke", pohvalio se Sašo Ilić. voditelj maloprodaje brenda Rogaška.
Zaposlenici staklarne Rogaška ručno kistom boje proizvode, a većinu poruba ukrašavaju i iscrtavaju bojama od 24-karatnog zlata. Od 1950. godine su prešli s običnog na kristalno staklo i to je bilo prvo veće ulaganje tvrtke u budućnost Staklarne Rogaška. Osim odličnih izvoznih rezultata i velike proizvodnje mogu se pohvaliti i time što rade trofeje za većinu festivala u regiji – od Porina, Večernjakove ruže do Tour de Croatia i ATP turnira. "Naš brend Rogaška 1665. sada ide u novom smjeru. Istražujemo što se sve od kristala može napraviti i razvijamo se u tom pogledu", zaključuje Ilić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu