Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) zabilježio je snažan skok prodaje u kolovozu, za 19 posto, poduprt oporavkom američkog gospodarstva, boljom internetskom prodajom i širim asortimanom.
Kolovoz je zadnji mjesec H&M-ovog trećeg fiskalnog tromjesečja u kojem je kompanija zabilježila rast prodaje za 16 posto. Detaljno poslovno izvješće za treće tromjesečje H&M će objaviti 25. rujna. U današnjem su priopćenju naveli tek da su im neto prihodi bez PDV-a iznosili 38,8 milijardi kruna (4,2 milijarde eura). U istom razdoblju lani iznosili su 32 milijarde kruna.
Prošlog je mjeseca H&M otvorio prvu internetsku trgovinu u Španjolskoj, na matičnom tržištu konkurenta Inditexa. H&M je kaskao za konkurencijom kada je u pitanju pokretanje internetskih trgovina, ali je u posljednje vrijeme puno ulagao u taj dio poslovanja i u idućoj godini namjerava otvoriti internetske trgovine na osam od 10 tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu