Slovenski proizvođač namještaja Lesnina namjerava povećavati svoj udio na hrvatskom tržištu koji sada iznosi 30 posto, bez obzira na jačanje konkurencije, među kojima je i švedska IKEA, izjavio je u nedjelju u razgovoru za Slovensku tiskovnu agenciju STA direktor Lesninine hrvatske tvrtke Rajko Magdalenc.
Lesnina ove godine obilježava 65 godina poslovanja u Hrvatskoj i ulaže 20 milijuna eura u svoj novi prodajni centar u Zadru, a do 2015. godine uložit će još oko 50 milijuna eura u širenje, među ostalim u nove trgovine u Puli i Osijeku, rekao je Magdalenc, dodavši da investiraju i u trgovine Moebelix. Riječ je o poslovnom modelu prodaje sličnom IKEA-i, za samoposlužnu prodaju i brzu kupovinu.
Lesnina očekuje i povećanje broja zaposlenih u Hrvatskoj koje će ove godine sa zadarskom prodavaonicom porasti na 860, te jačanje mreže kooperanata kojih je sada oko 900.
Lesnina će za pet godina u Hrvatskoj i dalje biti vodeća tvrtka u prodaji namještaja, rekao je Magdalenc.
Lesnina je od 2010. u potpunom vlasništvu austrijske tvrtke XXXLutz, ali na hrvatskom tržištu i dalje važi za cijenjenu slovensku robnu marku s povoljnim odnosom cijene i kvalitete, kazao je Magdalenc.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lesnina će uvijek imati svoju klijentelu…..
Mladi će možda kupovati u IKEI ..ali, stariji- ne.To nije namještaj
koji im treba.
Drugi problem su cijene. Zbog visokog PDV-a …desit će s isto što i
H&M ..da imaju u Hrvatskoj pre-visoke cijene….
Ja sam već dva put odgodila posjetu IKEI Graz- da vidim u Hrvatskoj što nude.
zlovenci rauš. unutra nema apsolutno ni jedan hrvatski proizvod.
sad kad im dodje ikea ,mogu otvoriti trgovinu u ajdovščini jer im u zagrebu neće nitko doći.
Uključite se u raspravu