Škoda je uspješno je provela međunarodnu strategiju rasta u 2013., te je isporučila 920.800 vozila diljem svijeta.
Nakon lansiranja novih modela prodaja je rasla, a prosinac 2013. bio je rekordan jer je tvrtka proizvela i isporučila 70.000 automobila, što je 5,8% više u odnosu na isti mjesec 2012. godine. Škoda najavljuje da će do 2016. svakih šest mjeseci lansirati potpuno novi model ili osvježenu verziju nekog od postojećih modela.Novi modeli su odlično prihvaćeni, posebno nova Škoda Octavia, čija je prodaja u prosincu 2013. na zapadnoeuropskom tržištu porasla za 52,3% u odnosu na isti mjesec 2012.
U cijeloj Europi rast prodaje Octavije iznosio je 19,1% u odnosu na rezultate iz 2012. godine.U Njemačkoj, drugom po veličini najvećem tržištu za Škodu, kompanija je povećala prodaju na 136.400 vozila u 2013., što je rast u odnosu na prethodnu godinu u iznosu od 2.9%, a tržišni udjel povećan je na 4.6%. U Velikoj Britaniji češka Škoda je povećala isporuke za značajnih 24% i time postavila rekord prodaje na ovom tržištu sa 66.000 prodanih vozila. Još bolji rezultati su bili u Danskoj gdje je prodano 14.600 automobila, a rast je iznosio 40,7%. Rast prodaje bilježi se i u Španjolskoj za 3%, Italiji 2%, Norveškoj 2,1% i Švedskoj 1,4%.U istočnoj Europi, uključujući i Rusiju, Škoda, prošle godine bilježi pad od 8,5% s isporukom 125.400 vozila.
U Rusiji pad je bio i veći, na treće po veličini tržištu za Škodu isporučeno je 87.500 vozila, što je 11,7% manje. Na domaćem tržištu u Češkoj, Škoda je prodala ukupno 60.000 vozila u 2013. godini, s porastom od 0,6%. Češka automobilska kompanija također je uspješno obranila lidersku poziciju u Poljskoj gdje je lani prodano 38.700 vozila, što predstavlja rast od 6,6% u odnosu na prošlu godinu. U Kinu je, pak, kao najveće pojedinačno tržište isporučeno ukupno 227.000 vozila što je 3.7% manje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu