Nintendo, koji je dugo vremena bio sinonim isključivo za igrače konzole, poput Game Boyja, Wiija i Switcha, nakon pet godina razvoja objavio je da postiže jako dobre rezultate na tržištu mobilnih igara. Japanska kompanija, koja je 2015. ušla u segment mobilnih igara kroz partnerstvo s DeNA-om, objavila je da su njegove mobilne igre premašile milijardu dolara u prodaji na Appleovoj i Googleovoj trgovini mobilnih aplikacija – AppStoreu i Google Playu.
Više od polovice prodaje otpada na free-to-play taktičku RPG mobilnu igru Fire Emblem Heroes koja je utržila 656 milijuna dolara. Najveći uspjeh Nintendo je ostvario na matičnom, japanskom tržištu, gdje je ostvario prodaju svih svojih mobilnih naslova u iznosu od 581 milijun dolara. Slijedi SAD s 316 milijuna dolara.
Iako je Fire Emblem Heroes najuspješniji po prihodima, a ujedno je i najnoviji naslov, Nintendova igra koju su korisnici najviše preuzimali je Super Mario Run.
Druga najuspješnija Nintendova mobilna igra je Animal Crossing: Pocket Camp sa zaradom od 131 milijuna dolara, zatim Dragalia Lost sa 123 milijun. Potom slijede Mario Kart Tour s 86 milijuna dolara, Super Mario Run sa 76 milijuna i Dr. Mario World s 4.8 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu