Settle ušao na tržište geolokacijskog marketinga

Autor: Bernard Ivezić , 19. ožujak 2020. u 10:20
Ilustracija: Ivica Galovic/ PIXSELL

I Norvežani u Hrvatskoj upozoravaju na prednosti korištenja mobilnog plaćanja u suzbijanju širenja koronavirusa.

Aplikacija za mobilno plaćanje Settle, koja je svjetsku premijeru u srpnju prošle godine doživjela upravo u Hrvatskoj, upravo je izbacila novu verziju koja pomoću geolokacije prikazuje najbliže trgovine i njihove ponude.
Na taj je način norveški startup Auka, koji stoji iza aplikacije Settle, proširio svoje poslovanje na tržište geolokacijskog marketinga.

Auka, koja je među liderima u mobilnom plaćanju u nordijskim državama, u Hrvatskoj je ugovorila za Settle niz velikih partnerstava. Među inima, s najprodavanijim novinama 24sata, zatim s tvrtkom koja podržava rad četvrtine ugostitelja ili njih više od 3.200, Remarisom, te s hrvatskim ogrankom ruske Sberbanke.
Sara Rasmussen, voditeljica poslovanja Settlea za Hrvatsku kaže da je nova aplikacija rezultat povratnih informacija koje su dobili od korisnika te vlastitog testiranja i istraživanja.
“U ovim trenucima kada postoji povećana potreba za direktnim transferom novčanih sredstava između prijatelja i obitelji bez fizičkih kontakata, Settle predstavlja odlično rješenje za besplatan i brz prijenos novca – možete jednostavno pomoći svojim prijateljima slanjem novca ili podijeliti neke troškove”, zaključuje Rasmussen.

Komentirajte prvi

New Report

Close