Premda je južnokorejski Samsung Electronics u prvom tromjesečju prodao 89 milijuna pametnih telefona, što je 28 posto više nego u istom lanjskom razoblju, najveći svjetski proizvođač mobitela izgubio je dio svog tržišnog udjela, objavio je u utorak Strategy Analytics.
Samsungov udio na tržištu pametnih telefona pao je na 31,2 posto, s 32,4 posto u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju podaci te tvrtke za istraživanje tržišta.
Tržišni udio Applea, koji je u proteklom tromjesečju prodao 43,7 milijuna iPhonea, ili 17 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, pao je, pak, s lanjskih 17,5 na 15,3 posto.
Pad tržišnih udjela Samsunga i Applea posljedica je jačanja prodaje pametnih telefona kineskih i drugih proizvođača, navodi Strategy Analytics.
I dok je kineski Huawei Technologies zadržao svoj 4,7-postotni udio, tvrtka Lenovo povećala je svoj tržišni udio s lanjskih 3,9 na 4,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu