SABMilleru pala prodaja piva

Autor: Darko Bičak , 25. srpanj 2013. u 21:59
Kompanija očekuje oporavak potražnje/EPA

Kao glavni krivac za lošije rezultate navodi se loše vrijeme u Europi te Kini koje je prouzročilo da ljudi manje piju pivo.

Drugi najveći svjetski proizvođač piva SABMiller izvijestio je o neočekivanom padu prodaje u drugom tromjesječju za jedan posto.

Naime, analitičari su predviđali porast ukupne prodaje za dva posto. Kao glavni krivac za lošije rezultate navodi se loše vrijeme u Europi te Kini koje je prouzročilo da ljudi manje piju pivo. Ako bi se gledala samo Europa, tada je pad iznosio zabrinjavajućih sedam posto. Tvrtka sa 150 pivskih brendova, između ostalih Pilsner Urquell i Birra Peroni, očekuje da će do kraja godine ostvariti rast na tržištima u nastajanju, a također da će zbog krize uzeti dio Zapadnog tržišta tradicionalno skupljem vinu. SABMiller, zajedno s konkurentima Anheuser-Busch InBevom i Heinekenom čini globalni liderski trojac svjetskog tržišta piva.  

Komentirajte prvi

New Report

Close