RTL Grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine manje prihode, ali znatno veću čistu dobit nego lani u istom razdoblju, dok je RTL Hrvatska ostvario veće prihode i manji gubitak, objavljeno je danas iz te medijske kuće.
Ukupni prihodi RTL Grupe iznosili su od siječnja do rujna 4,05 milijardi eura, što je 1,5 posto manje u usporedbi s istim lanjskim razdobljem, dok je neto dobit porasla za 41,2 posto, na 535 milijuna eura.
U poslovnom izvješću posebno se izdvaja da je RTL Grupa ostvarila snažne rezultate na svim digitalnim platformama.
U prvih devet ovogodišnjih mjeseci RTL-ove prateće TV usluge i web stranice zabilježile su 10,1 milijardu online video pregleda, što je povećanje od 122 posto u usporedbi s istim lanjskim razdobljem.
Online video oglašavanje u prvih je devet mjeseci u Njemačkoj uvećano za 53 posto na godišnjoj razini, u Francuskoj za 20, a u Nizozemskoj za 33 posto, navodi se u izvješću.
Članica uprave RTL Grupe Anke Schaeferkordt za Reuters je izjavila da ostaje optimistična u pogledu cjelogodišnje EBITA-e na razini Grupe, koja bi trebala biti na razini prošlogodišnjih 1,08 milijardi eura. U prvih devet mjeseci ove godine dosegnula je 714 milijuna eura, što je 6,4 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
"Imali smo solidan početak četvrtog tromjesečja. Svjedočimo blagom oporavku na tržištima oglašavanja, koji je potvrđen u listopadu. Tržišta u Njemačkoj, Nizozemskoj i Španjolskoj bilježe bolje rezultate nego lani", kazala je Schaeferkordt.
Bolje rezultate nego lani ostvario je i RTL Hrvatska, unatoč padu oglašavanja na domaćem tržištu.
„Procjenjuje se da je tržište oglašavanja u Hrvatskoj palo za 3,4 posto, dok su rezultati RTL-a Hrvatska jasno iznad prosjeka tržišta“, priopćili su iz RTL-a Hrvatska.
Ukupni prihodi porasli su u prvih devet mjeseci ove godine na 23 milijuna eura, dok su lani u istom razdoblju iznosili 21 milijun. Gubitak prije oporezivanja i kamata (EBITA) iznosio je milijun eura, znatno manje od lanjskih 6 milijuna.
Iz RTL-a Hrvatska poručili su i da im je udio u gledanosti od 27,5 posto u udarnom terminu u ciljanoj skupini gledatelja u dobi od 18 do 49 godina dosegnuo 27,5 posto, dok je u prvih devet mjeseci prošle godine iznosio 26,0 posto.
„Najvažniji kanal RTL Televizija zabilježio je udio u gledanosti u udarnom terminu od 20,4 posto, u usporedbi s 20,5 posto ostvarenih od siječnja do rujna 2012., dok je RTL 2 svoj udio u gledanosti u udarnom terminu povećao za 1,6 postotnih bodova, na 7,1 posto“, izvijestili su iz te medijske kuće, istaknuvši i da će u zimskim mjesecima RTL Hrvatska pokrenuti novi dječji i obiteljski programski kanal RTL Kockica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu