U H&M-u opet zadovoljno trljaju ruke. Nakon što su u listopadu skokom prodaje od čak 14 posto nadmašili sva očekivanja, i studeni im je donio rast od 10 posto.
Tako je ovaj švedski lanac trgovina odjeće opet, doduše ovog puta nešto skromnije, postigao bolje rezultate od onih koji su se spominjali u predviđanjima – govorilo se o rastu od oko 8,4 posto. U đ razdoblju od 1. rujna do 30. studenog, prihodi iskazani u lokalnim valutama porasli su 11 posto, na 49,6 milijardi švedskih kruna (5,64 milijarde dolara), izvijestili su iz H&M-a.Konstantan rast prodaje ova kompanija, slažu se svi analitičari, može zahvaliti proširenju ponude online trgovine prodaje koju od ove godine nudi u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Kini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu