Renaultov ulazak u žensku kozmetiku feminističke su udruge dočekale na nož optuživši kompaniju za seksizam. Povod kritikama je reklama objavljena početkom ovog tjedna za lak za nokte koji može poslužiti i za saniranje sitnih ogrebotina na karoseriji najmanjeg modela Twingo.
U priopćenju koje je slijedilo Renaultov ulazak u kozmetiku stoji kako Twingo cilja na "aktivne vozačice koje usto vode računa o modi i izgledu", prenosi Bloomberg. Lak se na Renaultovoj stranici prodaje u crnoj, plavoj, crvenoj i žutoj boji. Međutim, za ženske aktivističke skupine reklama je eklatantni primjer seksizma. Reklama "svodi žene samo na brigu o izgledu i nesposobnost za vožnju", ocijenila je Marie-Noelle Bas, voditeljica feminističke udruge Chiennes de Garde.
Glasnogovornik Renaulta odbacio je optužbe za seksizam kazavši kako reklama cilja na urbane žene koje uživaju u prilagodbi automobila po svom ukusu. Problem ne vide ni u tvrtki koja za Renault proizvodi sporni lak, kozmetičkom startupu Ink and Out. Direktor Benjamin De Blanzy kontroverze je ocijenio "smiješnima" jer će lak koristiti i muškarci za sanaciju oštećenja. No, ovo nije prvi puta da Renault ima problema s optužbama za seksizam. Prije tri godine povukao je reklamu – također za Twingo – u kojoj žena na drugom autu ostavlja poruku isprike zbog udarca pri parkiranju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu