Razlika u cijenama popularnih brendova i onih koji im neodoljivo sliče

Autor: Zvonimir Varga , 27. kolovoz 2014. u 15:00
Foto: Daribor Urukalović / Pixsell

Jeste li i vi jedan od kupaca koji pristaje kupovati proizvode koji okusom i izgledom podsjećaju na dobro znane brandove, ali su cijenom mnogo prihvatljiviji?

Jeste li i vi jedan od kupaca koji pristaje kupovati proizvode koji okusom i izgledom podsjećaju na dobro znane brandove, ali su cijenom mnogo prihvatljiviji? To možda nije 'ono pravo', ali je dovoljno blizu izvornom okusu na koji ste navikli, da ste spremni uštedjeti koju kunu. No, kolika je točno razlika u cijenama između poznatog brenda i onoga što mu neodoljivo sliči? Uzmimo za primjer Lidl, koji u svojim trgovinama ima niz takvih artikala, koji su i po 10 kuna jeftiniji od sličnih proizvoda koji se mogu kupiti u drugim dućanima.

Ušteda na kavi od 11 kuna

Ljubitelji jutarnje kave za 100 grama legendarnog Nescafe Golda izdvajaju 35,99 kuna, dok primjerice Lidlova Gran Aroma stoji 24,99.

Jeftiniji vitamini

200 grama vitaminskog napitka Cedevita koštat će vas 12,39 kuna, a Lidlov Siti 9,99.


Foto: Lidl.de

Mister Choc umjesto Marsa, Twixa i Bountyja

Što se tiče slastica, Lidlov proizvođač čokolada Mister Choc ima čitav niz proizvoda koji neodoljivo sliče na čokoladice Mars, Twix, Bounty…

Tako recimo vrećica Bounty čokoladica od 288 grama košta 25,99, dok 350 grama Lidlovog"Cocos i Cocoa" stoji 14,79 kuna, a identičan cjenovni odnos postoji i između popularnog Twixa i Lidlovog "Choco i Caramela".

Kad smo već kod slatkog, Lidl u borbu s konkurentskim Kinderom čijih 100 grama čokoladno-mliječnih prutića košta 8,88 kuna ulazi sa sličnim proizvodom "Milk Chocolate" (10,99 kuna), s time da Lidlovih čokoladica ima 11 i teže 200 grama.

Od zanimljivih razlika u cijenama valja izdvojiti i Lidlov Soft Cakes (3,79 kuna) koji je za 5 kuna jeftiniji od njemu sličnih, a daleko popularnijih Jaffa keksa, te Lidlov čokoladni namaz "Choco Nussa" čijih 750 grama košta 21,99, dok ćete za "Nutellu" od 400 grama izdvojiti 19,99.

Pilos umjesto Dukata

Što se tiče mliječnih proizvoda, u Lidlovim hladnjačama jedni su uz druge poredani veliki konkurenti: Pilosovo trajno mlijeko kunu je jeftinije od Dukatovog, mliječno piće od jagode za kunu je jeftinije od Dukatovog čokoladnog mlijeka, a njemački Mildona maslac za četiri kune je jeftiniji od Dukatovog.

Značajna je razlika i u majonezi: Lidlova Mikado majoneza je veća i jeftinija od Thomyjeve – ima 620 grama i drži cijenu od 13,99 kuna, dok Thomy sa 611 grama košta 26,89.


Foto: Lidl.de

I Lidl ima svoju Colu

Iako je samo jedna Coca Cola, to ne znači da je samo jedna – cola. Ta razliku od "originalnih" Coca Cole, Fante i Spritea cijenama od 10 do 12 kuna, Lidl ljubiteljima bezalkoholnih gazoranih pića nudi svoja tri aduta: Freeway Colu, Freeway Lemon (Sprite) i Freeway Orange (Fanta), po cijeni od 6,49 kuna za dvije litre.

Više od Durexa

I za kraj par riječi o prezervativima. Lidl je odlučio ponuditi istu cijenu za poznate Durexove i svoje Mondos kondome, uz jednu veliku razliku. Za 17,99 kuna u Durexovoj kutijici čekaju vas tri, a u Mondosovoj 12 prezervativa.

Komentirajte prvi

New Report

Close