Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) priopćio je u ponedjeljak da mu je prodaja u kolovozu porasla četiri posto, što je njezin najveći rast u jedanaest mjeseci.
Ako se uzmu u obzir i nove trgovine, otvorene prije manje od godinu dana, ukupna je prodaja u prošlom mjesecu, inače zadnjem u H&M-ovom trećem fiskalnom tromjesečju porasla 14 posto iskazano u lokalnim valutama.
U tromjesečnom razdoblju zaključno s krajem kolovoza, neto prihodi od prodaje, bez poreza na promet, iznosili su 32 milijarde švedskih kruna (4,9 milijardi dolara). Usporedbe radi, godinu ranije iznosila je 28,8 milijardi švedskih kruna.
Modni lanac imao je teškoća u recesijom pogođenoj Europi budući da potrošači nisu bili voljni trošiti
Kompanija je od listopada prošle do ožujka ove godine redovno bilježila pad ukupne prodaje koja se u međuvremenu stabilizirala da bi u srpnju ponovo zabilježila pad.
U H&M-u nisu komentirali najnovije rezultate. Navode tek da su na dan 31. kolovoza imali ukupno 2.964 trgovine, u odnosu na 2.629 koliko ih je imao godinu ranije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu