Raste prodaja H&M-a

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. rujan 2013. u 12:06
Ilustracija / Thinkstock

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) priopćio je u ponedjeljak da mu je prodaja u kolovozu porasla četiri posto.

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) priopćio je u ponedjeljak da mu je prodaja u kolovozu porasla četiri posto, što je njezin najveći rast u jedanaest mjeseci.

Ako se uzmu u obzir i nove trgovine, otvorene prije manje od godinu dana, ukupna je prodaja u prošlom mjesecu, inače zadnjem u H&M-ovom trećem fiskalnom tromjesečju porasla 14 posto iskazano u lokalnim valutama.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s krajem kolovoza, neto prihodi od prodaje, bez poreza na promet, iznosili su 32 milijarde švedskih kruna (4,9 milijardi dolara). Usporedbe radi, godinu ranije iznosila je 28,8 milijardi švedskih kruna.

Modni lanac imao je teškoća u recesijom pogođenoj Europi budući da potrošači nisu bili voljni trošiti

Kompanija je od listopada prošle do ožujka ove godine redovno bilježila pad ukupne prodaje koja se u međuvremenu stabilizirala da bi u srpnju ponovo zabilježila pad.

U H&M-u nisu komentirali najnovije rezultate. Navode tek da su na dan 31. kolovoza imali ukupno 2.964 trgovine, u odnosu na 2.629 koliko ih je imao godinu ranije.

Komentirajte prvi

New Report

Close