Prvo im srezali plaće, a onda zatražili da kupuju vlastite proizvode i tako potaknu prodaju

Autor: Tomislav Pili , 18. studeni 2015. u 13:45
FOTO: Reuters

Najviši menadžment mora do kraja siječnja potrošiti 200.000 jena (1.622 dolara), srednji menadžment upola manje, a niže pozicije malo više od 400 dolara na Sharpove televizore, perilice ili druge uređaje. Priču o ovoj
neobičnoj taktici za poticanje prodaje objavio je japanski list Yomiuru, a kompanija je potvrdila navode.

Nakon što im je prvo srezao plaće, japanski Sharp dosjetio se da bi radnici mogli potaknuti prodaju posrnulog elektroničkog diva. Kompanija je zatražila od zaposlenika da u sljedeća tri mjeseca kupuju njezine proizvode. Postavljena je i kvota koja se mora potrošiti.

Najviši  menadžment  mora do kraja siječnja potrošiti 200.000 jena (1.622 dolara),  srednji  menadžment upola manje, a niže pozicije malo više od 400 dolara  na  Sharpove televizore, perilice ili druge uređaje. Priču o ovoj
neobičnoj  taktici za poticanje prodaje objavio je japanski list Yomiuru, a kompanija je potvrdila navode.

Međutim, dodali su kako se radi o sudjelovanju na dobrovoljnoj osnovi te kako  kompanija često provodi interne prodajne promocije, prenosi Financial Times.  No,  izračun  pokazuje  kako  će oni koji će se povinovati zahtjevu kompanije  potrošiti dobar dio plaće. Naime, prosječna plaća u Sharpu prije odbijenog  poreza  iznosi  600.000 jena. Da bi se ispunila najviša kvota od 1.622   dolara,  mora  se  kupiti  najveći   LCD  televizor  dijagonale  203 centimetra  te jednu perilicu za rublje. Zanimljivo, sindikati koji djeluju u kompaniji odbili su komentirati postupak Uprave.
   

Sharp  je  trenutno  u  velikim problemima. Tvrtka koja je izmislila LCD televizore  u prvom je polugodištu objavila gubitak od 678 milijuna dolara, a već je otpustila tisuće zaposlenika.

Komentirajte prvi

New Report

Close