Prodaja H&M u Hrvatskoj lani iznosila 673 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. siječanj 2016. u 14:08
Foto: Reuters

Prihodi bez PDV-a uvećani su 14 posto, na 48,7 milijardi kruna. Iskazano u lokalnoj valuti, porasli su devet posto.

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je u četvrtak da mu se neto dobit u četvrtom fiskalnom tromjesečju smanjila zbog viših troškova poslovanja povezanih s jakim dolarom.

U zadnjem tromjesečju fiskalne godine koja je završila u studenom 2015. neto dobit H&M-a smanjila se 11 posto, na 5,53 milijarde švedskih kruna (596 milijuna eura). U kompaniji tumače takav rezultat osjetno višim troškovima nabave, povezanim s jačim dolarom.

Prihodi bez PDV-a uvećani su 14 posto, na 48,7 milijardi kruna. Iskazano u lokalnoj valuti, porasli su devet posto.

U cijeloj fiskalnoj godini 2014/2015. neto dobit iznosila je 20,9 milijardi kruna i uvećana je 4,5 posto u odnosu na godinu ranije, pokazuje poslovno izvješće švedske kompanije. Prihodi bez PDV-a porasli su 19 posto, na 180,9 milijardi kruna.  Iskazano u lokalnoj valuti, povećanje je iznosilo 11 posto.

Kompanija je u prošloj fiskalnoj godini neto otvorila 413 novih trgovina i njezin je lanac obuhvaćao ukupno 3.924 trgovine na 61 tržištu. Proširili su i internetsko poslovanje na 10 novih tržišta. Ukupno je na razini grupe otvoreno 16 tisuća novih radnih mjesta i na kraju fiskalne godine H&M je zapošljavao 148 tisuća radnika.

U novoj fiskalnoj godini namjeravaju neto otvoriti 425 novih trgovina, od čega većinu na postojećim tržištima. Dodatno će proširiti i mrežu internetskih trgovina, i to na devet postojećih tržišta, uključujući Hrvatsku.

U izvješću se navodi i podatak o 10-postotnom rastu prodaje u prosincu uključujući PDV i iskazano u lokalnoj valuti u odnosu na isti mjesec godine ranije. Za siječanj očekuju njezin 7-postotni rast.

Komentirajte prvi

New Report

Close