Prodaja H&M-a porasla 15 posto

Autor: Poslovni dnevnik , 17. veljača 2014. u 21:59
Podatak iskazuje ukupnu prodaju u švedskim krunama, uključujući PDV

Podatak iskazuje ukupnu prodaju u švedskim krunama, uključujući PDV.

Švedski lanac trgovina modne odjeće trgovac Hennes & Mauritz (H&M) u siječnju je zabilježio rast prodaje za 15 posto, u skladu s prognozama objavljenim u poslovnom izvješću za četvrto tromjesečje.

Podatak iskazuje ukupnu prodaju u švedskim krunama, uključujući PDV, navodi se u priopćenju. Ukupno je H&M na kraju siječnja imao 3.184 trgovine, u odnosu na 2.808 koliko ih je imao na kraju prošlogodišnjeg siječnja. Podatak o prodaji u veljači, iskazan u postocima, te o ukupnoj prodaji u prvom poslovnom tromjesečju zaključno s ovim mjesecom, iskazan u švedskim krunama, bit će objavljeni sredinom ožujka.

Komentirajte prvi

New Report

Close