Švedski lanac trgovina modne odjeće trgovac Hennes & Mauritz (H&M) u siječnju je zabilježio rast prodaje za 15 posto, u skladu s prognozama objavljenim u poslovnom izvješću za četvrto tromjesečje.
Podatak iskazuje ukupnu prodaju u švedskim krunama, uključujući PDV, navodi se u priopćenju. Ukupno je H&M na kraju siječnja imao 3.184 trgovine, u odnosu na 2.808 koliko ih je imao na kraju prošlogodišnjeg siječnja. Podatak o prodaji u veljači, iskazan u postocima, te o ukupnoj prodaji u prvom poslovnom tromjesečju zaključno s ovim mjesecom, iskazan u švedskim krunama, bit će objavljeni sredinom ožujka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu