Godina koja je na izmaku pokazala je da su brze reakcije na tržišne i društvene promjene te prilagodljivi poslovni procesi ključni za ostvarivanje pozitivnih poslovnih rezultata.
S obzirom na to da je teško predvidjeti tijek epidemije koronavirusa, a time i njegov utjecaj na gospodarstvo, upravo će ta fleksibilnost biti ključna i u 2021. godini.
Zahvaljujući prilagodljivosti cijelog dm-a, svih naših kolegica i kolega, u poslovnoj godini koju je obilježila epidemija ostvarili smo rast ključnih poslovnih pokazatelja. Zadržali smo vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu ostvarenim prometom od 2,25 milijardi kuna, a rast prodaje od čak 24,29% zabilježili smo i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda.
Malo je reći da je 2020. godina bila izazovna – ne postoji osoba koja na neki način nije osjetila posljedice epidemije. Maloprodajno tržište usko je povezano s potrebama ljudi, s njihovim navikama i životnim stilom. Upravo će zato dm nastaviti s praćenjem potreba kupaca i njihovih navika i u sljedećoj godini.
Istraživanje koje je za dm proveo Ipsos (kolovoz/rujan 2020., N=500, CATI), ukazalo je na porast od 10 posto ispitanika koji drogerijske proizvode kupuju putem interneta. Online trgovina zasigurno će i dalje rasti, a dm online shop imat će važnu ulogu, kako u poslovnim rezultatima kompanije, tako i u prilagodbi potrebama kupaca.
U 2021. godinu ulazimo s optimizmom, s obzirom na to da nam je protekla poslovna godina potvrdila da je poslovanje u skladu s temeljnim vrijednostima tvrtke, pogotovo kada se susrećemo s nepredvidivim okolnostima, pravi put za održanje pozitivnog trenda rasta. Zadržali smo fokus na potrebama ljudi i zajednice, uveli smo potrebne promjene, a pritom smo vodili računa o vrijednostima tvrtke.
Zahvaljujući tome u protekloj smo poslovnoj godini našim kolegicama i kolegama, ali i kupcima, pružili ono što nam je svima možda i najviše trebalo – stabilnost i dosljednost.