Najveći britanski lanac robnih kuća Marks&Spencer bilježi novi pad prodaje odjeće i hrane, piše BBC.
U proteklih je šest mjeseci ukupna prodaja odjeće i proizvoda pala za 2,9 posto, a uz to su i sami upozorili da će i ostatak godine biti prepun izazova.
'Očekujemo slabo poboljšanje. Prodaja hrane je ispod naših očekivanja, ali mijenjamo poslovanje snižavanjem cijena stotine prehrambenih proizvoda', izjavio je izvršni direktor kompanije Steve Row, dodavši da im je primarni cilj zaštititi 'čaroliju M&S-a'.
Marks&Spencer su napravili poslovnu strategiju kojom bi do 2022. kompanija trebala zatvoriti sto trgovina čime bi uštedjeli 350 milijuna funti.
Dugoročni cilj M&S-a je da zadrže veće trgovine na boljim lokacijama i da online prodaja nosi barem trećinu prihoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu