Kao i mnogi drugi proizvođači automobila, Opel je ove godine ima novi logotip, piše Automobili.hr
Neki od velikih proizvođača koji su već promijenili sloj logotip su Volkswagen i BMW, a za očekivati je kako će se tom trendu priključiti i još pokoji gigant.
Opel je taj posao moderniziranja vizualnog identiteta odradio bez velike pompe, a dogodilo se to na predstavljanju nove generacije Mokke, koja je prvi Opelov model koji će nositi njemačku munju koja se sada još više ističe.
Opelov logo kojeg znamo pod nazivom “Blitz”, kroz povijest se već nekoliko puta mijenjao i modernizirao, a sada njegov minimalistički dizajn još više ističe munju tako da je prsten stanjen, smanjen je 3D dojam kompletnog logotipa (po uzoru na ostale).
Dosadašnji logotip kakvog znamo, u opticaju je od 1963. godine, nekoliko puta je bio redizajniran, a značajnije promjene je doživio 1987., zadnja izmjena prije ove bila je prije tri godine.
A glorious escape from the ordinary. #OpelMokka #ThisIsOpel pic.twitter.com/fIx7Zlc3qU
— opel (@Opel) July 9, 2020
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu