U razdoblju od travnja do kraja lipnja ove godine ta kompanija ostvarila je rast prihoda za 14,7 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 1,67 milijardi eura.
U prvoj polovini godine, pak, prihodi od prodaje uvećani su za 15,1 posto, na 3,28 milijardi eura.
"Prodaja Hermesa bila je vrlo dinamična u prvoj polovini 2019. godine, u svim regijama i u svim poslovnim područjima", naglasio je izvršni direktor Axel Dumas.
Po rastu prihoda predvodilo je azijsko tržište bez Japana, i to za 18,6 posto u drugom tromjesečju, "s pozitivnim zamahom u kontinentalnoj Kini i dvoznamenkastim rastom u svim drugim zemljama regije", naveo je Hermes u priopćenju.
U Japanu i obje Amerike prihodi od prodaje tog luksuznog branda uvećani su za gotovo 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu