Unileverova posvečenost održivom razvoju u poslovanju povećale je i prodaju brendova ove tvrtke, stoji u jučer objavljenom izvješću pod nazivom "Unilever Sustainable Living Plan Progress".
Prema podacima iz izvješća neki od vodećih brendova poput Dovea podigli su svoju prodaju (koja na godišnjem nivou iznosi oko 3 milijarde eura) upravo zbog ulaganja u održivi razvoj. Također, posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije, pohrane otpada i nabavi materijala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu