Povećanje prodaje kroz održivi razvoj

Autor: Vladimir Nišević , 22. travanj 2013. u 21:59
Posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije

Posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije.

Unileverova posvečenost održivom razvoju u poslovanju povećale je i prodaju brendova ove tvrtke, stoji u jučer objavljenom izvješću pod nazivom "Unilever Sustainable Living Plan Progress".

Prema podacima iz izvješća neki od vodećih brendova poput Dovea podigli su svoju prodaju (koja na godišnjem nivou iznosi oko 3 milijarde eura) upravo zbog ulaganja u održivi razvoj. Također, posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije, pohrane otpada i nabavi materijala.

Komentirajte prvi

New Report

Close