Potražnja i cijene katapultirali rezultate Lufthanse

Autor: Poslovni.hr/Hina , 02. studeni 2023. u 21:08
FOTO: REUTERS/Kai Pfaffenbach

Njemački avioprijevoznik Lufthansa izvijestio je u četvrtak o snažnom rastu dobiti i prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući visokim cijenama karata i snažnoj potražnji u razdoblju ljetnih odmora.

U tromjesečju od srpnja do rujna prilagođena dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosila je gotovo 1,5 milijardi eura i bila je gotovo za trećinu veća nego lani.

Lufthansa je zabilježila bolji rezultat u temeljnom poslovanju samo u trećem kvartalu 2017., kada je propao njezin konkurent Air Berlin. Grupa obuhvaća, između ostalog, i Swiss i Austrian Airlines, Brussels Airlines i Eurowings.

Prihod im je porastao za osam posto, na 10,3 milijarde eura, a prosječni prihod po karti bio je najviši otkada su osnovani. U razdoblju od srpnja do rujna prevezli su 38,17 milijuna putnika, za 14 posto više nego lani.

Kapacitet im je i u trećem tromjesečju bio manji nego u pretpandemijskom razdoblju, i to za 12 posto, iskazano u ponuđenim sjedalima. U cijeloj godini trebao bi zaostajati za 2019. za 15 posto, a u 2024. zaostatak bi trebao biti smanjen na pet posto.

Grupa bi u ovoj godini trebala ostvariti prognoziranu operativnu dobit od najmanje 2,6 milijardi eura, rekao je izvršni direktor Carsten Spohr.

Lufthansa je zbog kolapsa zračnog prijevoza u pandemiji zatražila milijarde državne pomoći od Njemačke, Austrije, Švicarske i Belgije, koje je u potpunosti vratila do kraja prošle godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close