Popularni lanac trgovina, koji ima već 100 poslovnica u Hrvatskoj, pohvalio se snažnim rastom prihoda

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. travanj 2022. u 14:13
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Grupa planira nastaviti sa strategijom širenja poslovanja koju bi trebalo pratiti i smanjenje troškova.

Poljski lanac trgovina Pepco izvijestio je u četvrtak o snažnom rastu prihoda u prvoj polovini poslovne godine zahvaljujući otvaranju novih trgovina i ublažavanju epidemioloških mjera početkom proljeća.

U šestomjesečnom razdoblju do kraja ožujka prihod grupe porastao je 17,5 posto, na 2,37 milijardi eura.

Napominju da su unatrag godinu dana otvorili 192 nove trgovine i sada ih imaju ukupno 3.696 u 17 zemalja.

Kada se isključe nove trgovine, prihod im je u prvoj polovini poslovne godine porastao 5,3 posto, potaknut 12,1-postotnim skokom u prva tri ovogodišnja mjeseca.

Epidemiološke mjere bile su uteg prometu u razdoblju od početka listopada prošle do kraja ožujka ove godine, ali su na kraju tog razdoblja ublažene, pa su u ožujku zabilježili 19,4-postotni rast prodaje.

To pokazuje “snažnu temeljnu potražnju kupaca” i podupire samopouzdanje u drugoj polovini poslovne godine, ističu u poljskoj kompaniji.

Pepco u Hrvatskoj ima 100 trgovina, a na tržištu se pojavio 2017. godine.

Grupa planira nastaviti sa strategijom širenja poslovanja koju bi trebalo pratiti i smanjenje troškova.

“To će nam omogućiti da nadoknadimo veći dio rasta troškova inputa i da zaštitimo cijene za naše kupce koji vode računa o svom budžetu”, rekao je privremeni izvršni direktor Trevor Masters.

Procjenjuje da će se oscilacije na njihovim tržištima vjerojatno nastaviti i u bliskoj budućnosti zbog inflatornih pritisaka i sukoba u Ukrajini, koja graniči s tri najveća Pepcova operativna područja.

Glasnogovornik poljske kompanije rekao je da surađuju s ključnim dobavljačima kako bi osigurali bolje uvjete, smanjuju zalihe, ravnajući se načelom efikasnosti, i povećavaju obrtni kapital.

Komentirajte prvi

New Report

Close