Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je u ponedjeljak o dvoznamenkastom rastu prodaje u veljači, peti mjesec zaredom.
Švedska je kompanija u prošlom mjesecu zabilježila skok prodaje za 15 posto u odnosu na isto razdoblje lani iskazano u lokalnoj valuti, uključujući PDV. Time je trend dvoznamenkastog rasta nastavljen peti mjesec zaredom.
U prvom fiskalnom tromjesečju koje je završilo u veljači H&M-ovi su neto prihodi porasli 25 posto, na 40,3 milijarde kruna ako se izuzme PDV. Snažnu potporu rezultatima pružila je slaba švedska kruna.
Detaljno izvješće o tromjesečnim rezultatima bit će objavljeno 24. ožujka.
Lanac je na kraju veljače obuhvaćao ukupno 3.551 trgovinu, u odnosu na 3.192 koliko ih je obuhvaćao na kraju prošlogodišnje veljače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu