Prema navodima u The Wall Street Journalu (WSJ), SEC provjerava BMW-ove komercijalne prakse u SAD-u kako bi utvrdio nastoji li kompanija uz pomoć ovlaštenih trgovaca uljepšati podatke o broju prodanih automobila.
Američki regulatori sumnjaju da je BMW uz pomoć trgovaca napuhavao podatke o prodaji. Trgovci katkada kupuju vozila iz vlastitih zaliha i koriste ih za posudbu. Proizvođači im često nude bonuse za takvu kupnju kako bi poboljšali brojke o prodanim automobilima.
„Posrijedi je fiktivna prodaja budući da proizvod nije stvarno prodan", rekao je anonimni prodavač prema izvješću specijalizirane internetske stranice za automobilsku industriju Automotive News.
„SEC nas je kontaktirao i u potpunosti ćemo surađivati u njihovoj istrazi”, rekao je glasnogovornik za WSJ.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu